Passa al contingut principal

Tornem un dia a l'escola!

Ahir (dia 17/06/2020) vam tornar a l'escola 🏫. Vam veure una peli 🎬, vam sortir al pati ⛹, vam xerrar 💬, vam fer jeroglifics... Va ser super guai 👍! Quan vam sortir ens van donar els informes ✉️, i ens van fer una foto de grup 📷. Jo,vaig treure molt bones notes 😇! I avui anire a Xamfra a fer violi 🎻, i ens trobarem. El dimarts tambe vaig anar a Xamfra pero aquest dia per ballar 🎶. (bueno, per fer dansa) Quines ganes que tinc de que per fi sigui estiu 🌊! Segur que tu tambe en tens moltes ganes de que aixo passi 😜! Adeu 👋

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Toca al Tomás! #3

Hola, avui el quart dia desde que van cancel·lar l'escola, (16.3.20) ha estat un dia bastant avorrit 😒 perque ha estat plovent i no hem pujat al terrat a jugar 😞. Avui pel matí hem esmorzat i després hem llegit una mica, a les 10:30 més o menys la mama ha dit que fes deures i jo he acabat una fitxa sencera de deures i una fitxa que vaig deixar a mitges. Després de fer deures he ajudat a la mama a fer una mica d'arròs. Desprès hem estat jugant una mica a l'ordinador i hem dinat. Tot seguit he vist uns videos a youtube mentre feia una corda per saltar (mireu foto a baix) desprès amb la Marina he fet la presentacio de la pel·lícula d'estop-motion (que no sé quan acabarem), i ara a les 18:03  estic escrivint aquesta entrada. 

Un dia molt guai

Es el tercer dia que estic sense escola.Quan m'he despertat he llegit una mica i he esmorzat cereals. 🏫 📚 Despres com que tenia el cabell massa llarg m'he le tallat i ara el tinc bastant més curt.                                                                          ✂                     Un altre cop hem pujat al terrat amb la corda.D'aqui poc din arem! ↻                                                                                      N y a m   N y a m                                    Ja hem dinat,ara estem veient un documental sobre la Antartida es moooolt interesant!Ara tocare el violí per cert toco el violí adeu fins ara.Aquesta tarda com que a l'escola seria la setmana cultural i tocaba el tema del menjar farem mandonguilles!(com en Miquel Montoro)Ara fare els deures que per cert son molts.

Un retrat

Ahir,mentre el Tomás miraba la tele i la mama tenia una videocomferencia amb la feina,vaig fer aixo. (mirar foto a baix)No es ningu en general.Ho vaig fer amb rollos gastats de paper de vater tisores i acuareles.Hem va quedar bastant xulo la veritat.